IT-SELF Małgorzata Osipczuk, www.it-self.pl, www.terapia-par-wroclaw.com
Forum Reklama Kontakt

Portal Pomocy Psychologicznej

Sobota 21 grudnia 2024

Szukaj w książkach

Wszystkie książki...

Książki

JAK DZIAŁA REKLAMA

JAK DZIAŁA REKLAMAJones John Philip

Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
www.gwp.pl

Przekład: Mirosław Przylipiak, tytuł oryginału: How Advertising Works. The Role of Research, ISBN 83-89120-12-7, format B5, oprawa twarda, 275 stron, wydanie I, 2004

Przedstawiamy interdyscyplinarny podręcznik napisany przez wybitnych specjalistów z dziedziny marketingu. Autorzy wyjaśniają mechanizmy oddziaływania reklamy i determinanty jej skuteczności, szczególnie wiele czasu poświęcając badaniom marketingowym, które, ich zdaniem, powinny być prowadzone w trakcie całego procesu reklamowego.

Choć książka prezentuje dane amerykańskie, omawiane w niej prawidłowości mają charakter uniwersalny, a większość produktów znana jest doskonale polskiemu czytelnikowi.

Spis treści:

  1. Wprowadzenie
  2. Proces reklamowy
  3. Burzliwe otchłanie marketingu
  4. Rozwój marki: Przeszłość a czasy współczesne
  5. Penetracja, wierność jednej marce i premia penetracyjna
  6. Powtarzająca się reklama i konsument
  7. Czy reklama nadal jest sztuka pozyskiwania klientów
  8. Reklama ukierunkowana na ekspansję
  9. Badania rynku
  10. Podobanie się
  11. Badania jakościowe w reklamie
  12. Mapy percepcyjne
  13. Pomiar aktywności mózgu podczas kontaktu z mediami
  14. Preferencje konsumenckie jako przesłanki prognostyczne
  15. Ilościowe badania wyprzedzające w reklamie telewizyjnej
  16. Prototypowa a ostateczna wersja przekazu reklamowego
  17. Pomiar widowni mediów elektronicznych
  18. Kupowanie, Starch i STAS. Czy reklama w czasopismach przynosi natychmiastowy efekt?
  19. Badanie sprzedaży detalicznej, panele konsumenckie, kontrola sklepów
  20. Ocena kampanii modelowej za pomocą modelowania
  21. Długookresowe śledzenie następstw
  22. Reklama telewizyjna. Efekty krótko- i długoterminowe
  23. Czy reklamy zdobywające nagrody wspomagają sprzedaż?
  24. Badania jednego źródła
  25. Czy STAS jest jednolitą miarą dla wszystkich rodzajów nabywców?
  26. W jakim stopniu reklama jest skuteczna?
  27. Zmniejszenie natężenie reklamy i jego wpływ na zyski oraz udziały w rynku w okresie recesji
  28. Marża a cena. Skutki reklamowania marki przez producenta
  29. Efekty makroekonomiczne. Wpływ reklamy na całościowy poziom sprzedaży

<< powrót

Wszystkie książki...

Wszelkie prawa zastrzeżone © Copyright 2001/2024 Psychotekst.pl