Przekład: Mirosław Przylipiak, tytuł oryginału: How Advertising Works. The Role of Research, ISBN 83-89120-12-7, format B5, oprawa twarda, 275 stron, wydanie I, 2004
Przedstawiamy interdyscyplinarny podręcznik napisany przez wybitnych specjalistów z dziedziny marketingu. Autorzy wyjaśniają mechanizmy oddziaływania reklamy i determinanty jej skuteczności, szczególnie wiele czasu poświęcając badaniom marketingowym, które, ich zdaniem, powinny być prowadzone w trakcie całego procesu reklamowego.
Choć książka prezentuje dane amerykańskie, omawiane w niej prawidłowości mają charakter uniwersalny, a większość produktów znana jest doskonale polskiemu czytelnikowi.
Spis treści:
Jak wyzwolić się spod wpływu niedojrzałych emocjonalnie rodziców
Dziewczyno, przestań ciągle przepraszać!
Sex edukacja
O dojrzewaniu, relacjach i świadomej zgodzie
Złożony zespół stresu pourazowego
Krytyczni, wymagający i dysfunkcyjni rodzice
Zawód psycholog. Regulacje prawne i etyka zawodowa
Przekleństwo perfekcjonizmu. Dlaczego idealnie nie zawsze oznacza najlepiej
Komunikacja niewerbalna. Autoprezentacja, relacje, mowa ciała
Najwybitniejsze kobiety w psychologii XX wieku
Zrozumieć dziecko wykorzystywane seksualnie
I ŻYLI DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE. Jak zbudować związek idealny?
Wszelkie prawa zastrzeżone © Copyright 2001/2024 Psychotekst.pl