IT-SELF Małgorzata Osipczuk, www.it-self.pl, www.terapia-par-wroclaw.com
Forum Reklama Kontakt

Portal Pomocy Psychologicznej

Wtorek 24 października 2017

Szukaj w książkach

Wszystkie książki...

Książki

Techniki wywierania wpływu czyli jak skutecznie osiągać zamierzone cele

Techniki wywierania wpływu czyli jak skutecznie osiągać zamierzone celeMike Clayton

Wydawnictwo Samo Sedno
www.samosedno.com.pl

Ilość stron: 200
ISBN: 978-83-62482-84-9
Tłumaczenie: Michał Konewka
ilość stron: 200
Data wydania: wrzesień 2011
Seria wydawnicza: Samo Sedno

Poradnik uczy praktycznej umiejętności wywierania wpływu na innych oraz sztuki skutecznej perswazji. W dzisiejszych czasach są one niezbędne, aby osiągać zamierzone cele i odnieść sukces zarówno w życiu prywatnym, jak i w biznesie. Wykorzystują je menedżerowie, dziennikarze, politycy, marketingowcy, nauczyciele, a także np. rodzice, którzy chcą przekonać dzieci do swoich racji.

Dzięki lekturze książki dowiesz się, jakie są mechanizmy komunikowania się, co świadomie i nieświadomie przekazujemy innym, a także w jaki sposób porozumiewać się skuteczniej. Nauczysz się kilku prostych tricków, które szybko zwiększą twoją siłę przekonywania. Będziesz potrafił wykorzystać mowę ciała i perswazyjne środki językowe, aby osiągnąć zamierzony cel w każdej sytuacji.

W poradniku znajdziesz liczne porady, przykładowe sytuacje i rozmowy, dzięki którym łatwo zastosujesz teorię w praktyce. Wykorzystując sprawdzone techniki, skutecznie wyrazisz swoje zdanie i zdobędziesz to, czego pragniesz. Przekonasz ludzi do swoich pomysłów i sprawisz, że pomogą ci je realizować!

Chcesz zmotywować zespół do działania, wynegocjować wyższą pensję, sprzedać swój produkt czy nakłonić dzieci do wykonania obowiązków domowych? Z tą książką możesz zdziałać wszystko!
    Dlaczego poradnik trafia w samo sedno:

  • uczy najważniejszych technik wywierania wpływu oraz skutecznej perswazji
  • podpowiada, jak prowadzić negocjacje, aby zawsze osiągnąć kompromis, jak budować sieć kontaktów i jak nawiązywać pozytywne relacje
  • radzi, jak skutecznie komunikować się poprzez analizę tego, CO mówisz, JAK mówisz, i DO KOGO kierujesz swój przekaz
  • zrozumiale objaśnia, jak w praktyce przekonywać do własnych racji współpracowników i partnerów biznesowych oraz jak zjednywać sobie przyjaciół i wszystkich, na których ci zależy
O autorze:

Mike Clayton – konsultant i trener kadr zarządzających oraz wykładowca na Uniwersytecie w Manchesterze. Autor wielu książek o tematyce biznesowo-psychologicznej oraz specjalista w zakresie komunikacji i zarządzania. Współpracował z najbardziej wpływowymi przedsiębiorstwami (m.in. General Motors czy Vodafone). Swojej pasji – tematyce wywierania wpływu – poświęcił ostatnie 20 lat.

Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. Seria liczy obecnie 10 tytułów o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.
Spis treści

Część 1. Podstawy

1. Kieruj się zdrowym rozsądkiem – podstawy wywierania wpływu
2. Wygląd ma znaczenie – jak powinien wyglądać człowiek wpływowy?
3. Decyzje – w jaki sposób je podejmujemy?
4. Psychologia wywierania wpływu

Część 2. Twoje przesłanie

5. Znaczenie tego, co mówisz
6. Znaczenie tego, jak mówisz

Część 3. Strategie

7. Zasadnicze pytanie: "Co ja będę z tego miał?"
8. Sztuka prowadzenia negocjacji
9. Zasady harmonijnej współpracy
10. Sześć najlepszych technik wywierania wpływu

<< powrót

Wszystkie książki...

BEZPŁATNA POMOC PRAWNA
I PSYCHOLOGICZNA

Wolni od Przemocy

Książki

DogoterapiaDogoterapia

Kasper Sipowicz, Tadeusz Pietras, Edyta Najbert
Wydawnictwo Naukowe PWN

Zawód psycholog. Regulacje prawne i etyka zawodowaZawód psycholog. Regulacje prawne i etyka zawodowa

Dorota Bednarek
Wydawnictwo Naukowe PWN

Profilowanie kryminalneProfilowanie kryminalne

Scotia J. Hicks, Bruce D. Sales
Wydawnictwo Naukowe PWN

Przekleństwo perfekcjonizmu. Dlaczego idealnie nie zawsze oznacza najlepiejPrzekleństwo perfekcjonizmu. Dlaczego idealnie nie zawsze oznacza najlepiej

Malwina Huńczak
Wydawnictwo Samo Sedno

Komunikacja niewerbalna. Autoprezentacja, relacje, mowa ciałaKomunikacja niewerbalna. Autoprezentacja, relacje, mowa ciała

Monika Maj-Osytek
Wydawnictwo Samo Sedno

Najwybitniejsze kobiety w psychologii XX wiekuNajwybitniejsze kobiety w psychologii XX wieku

Sibylle Volkmann-Raue, Helmut E. Lück
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Zrozumieć dziecko wykorzystywane seksualnieZrozumieć dziecko wykorzystywane seksualnie

Magdalena Czub
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

BĄDŹ NAJLEPSZĄ WERSJĄ SIEBIEBĄDŹ NAJLEPSZĄ WERSJĄ SIEBIE

Adams Linda
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

I ŻYLI DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE. Jak zbudować związek idealny?I ŻYLI DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE. Jak zbudować związek idealny?

Willard F. Harley jr
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

DIAGNOZA W SOCJOTERAPII. Ujęcie psychodynamiczneDIAGNOZA W SOCJOTERAPII. Ujęcie psychodynamiczne

Wilk Maciej
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

PEDOFILIA. 30 wywiadów z pedofilamiPEDOFILIA. 30 wywiadów z pedofilami

Douglas W. Pryor
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

W PUŁAPCE MYŚLI Jak skutecznie poradzić sobie z depresją, stresem i lękiemW PUŁAPCE MYŚLI Jak skutecznie poradzić sobie z depresją, stresem i lękiem

Steven C. Hayes, Spencer Smith
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Nieśmiałość. Zmień myślenie i odważ się być sobąNieśmiałość. Zmień myślenie i odważ się być sobą

Magdalena Staniek
Wydawnictwo Samo Sedno

Zaburzenia psychosomatyczne w ujęciu terapeutycznymZaburzenia psychosomatyczne w ujęciu terapeutycznym

Agata Orzechowska, Piotr Gałecki
Wydawnictwo Continuo

TEST DO BADANIA ROZUMIENIA MOWY U DZIECI I DOROSŁYCHTEST DO BADANIA ROZUMIENIA MOWY U DZIECI I DOROSŁYCH

Elżbieta Szeląg, Aneta Szymaszek
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Wszelkie prawa zastrzeżone © Copyright 2001/2016 Psychotekst.pl - Psychotekst.com