przez wera » 27 lut 2011, o 00:04
Mogę, bo już kiedyś tak robiłam
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 30 par. 1 pkt 1 i 2 K.p., umowa o pracę może zostać rozwiązana w drodze porozumienia stron lub za wypowiedzeniem ustawowym.
Pracownik w czasie pobytu na zwolnieniu lekarskim może rozwiązać istniejący stosunek pracy. Taki dokument może być złożony pracodawcy osobiście lub za pośrednictwem poczty jako list polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Wypowiedzenie jest dokonane, wtedy, jeżeli jego adresat ma możliwość zapoznać się z jego treścią. Powyższe wynika z art. 61 K.c. w powiązaniu z art. 300 K.p.. W świetle art. 30 par. 2[1] K.p.
A do pracy nie chodzę, bo zakład zrobił sobie postojowe, więc mamy wolne do poniedziałku.