Głupio się czuję pisząc na tym forum. Zawsze uważałem, że psychologia jest dla "słabych", dla tych, którzy muszą usłyszeć to co sami wiedzą, od kogoś innego, żeby to zrobić.
No to mam - sam się okazałem słaby. Życie jest jednak ironiczne cholernie.
Od początku - jestem żonaty od 2 lat. Dzieci nie mamy. Jestem uzależniony od internetu. W tej chwili spędzam każdą wolną chwilę w internecie, zaniedbuję prace i żonę. To znaczy nie wywalają mnie z pracy (jeszcze?) chyba nikt się nie spostrzegł, ale idzie mi coraz gorzej. Dostęp do internetu przynajmniej w pracy muszę mieć - jestem programistą. W domu niby włączam komputer, żeby programować, ale po kilku minutach i tak siedzę w necie i czytam pierdoły zamiast robić to, co miałem.
Być może się usprawiedliwiam trochę, ale problemy nie tylko wynikają z mojego nałogu - z moją żoną trudno czasem wytrzymać, jak człowiek nie jest 100% pewny siebie - nawet jak mieszkaliśmy u moich rodziców i nie było internetu, więc nie spędzałem tyle czasu przy kompie - ona miała wolne, bo wakacje, ja pracowałem i wracałem na 18tą do domu (dojazd powrót 2h w sumie), krzyczała, że jestem do dupy mężczyzną, że jej były był 100 razy lepszy, że jestem ciepłe kluchy i że zmarnowałem jej życie.