gwałt??

Problemy natury seksualnej.

gwałt??

Postprzez plana » 10 wrz 2007, o 00:33

Jak pomóc dziewczynie która została zgwałcona 3 lata temu, powiedziała o tym tylko mi, nie chce iść do psychologa, ma teraz 16 lat
plana
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 00:22

Postprzez Goszka » 10 wrz 2007, o 00:55

witaj,
to ciężka sprawa i tragedia dla każdej kobiety :?
Powiem na początek tyle że jedyny sposób jaki bym widziała to pójście do psychologa i jeśli chcesz jej pomóc to trzeba by zastanowić się jak ją przekonać do udania się do specjalisty.Takie pytanie-czy między wami są silne więzi?
Co byś jeszcze mogła zrobić to poszperać po stronach internetowych dotyczących ofiar gwałtu-tam na pewno znajdziesz porady jak pomóc,co nie znaczy że tu się ktoś nie znajdzie :)
Nie znam się,ale może to coś pomoże
http://www.wsparciedlaofiar.fora.pl/sea ... unanswered
Wpadłam na taki pomysł że możesz zadzwonić na telefon zaufania i porozmawiać o tym z osobą dyżurującą lub sama udać się do psychologa,po kliknięciu w powyższy link znajdziesz m.in numery takich telefonów
Na tej stronie znalazłam podobny problem: http://forumhumanitas.ipbhost.com/lofiv ... /t462.html
Różne adresy i telefony gdzie można znaleźć pomoc: http://helfe.bloog.pl/kat,0,m,6,r,2007,.?ticaid=646f8
Artykuły i porady: http://survivors.pl/

Tylko tyle na razie znalazłam,szczerze mówiąc nic więcej nie mogę zrobić,ale spróbuj poszukać grup wsparcia,fundacji,telefonów zaufania i odezwać się w Jej sprawie.Myślę że jest możliwe aby osoba która doświadczyła przemocy seksualnej skorzystała z pomocy psychologa,ale musi przełamać wewnętrzną barierę aby o tym mówić.Na pewno jest to bardzo trudne i bolesne,ale myślę że do osiągnięcia.Podsuń jej jakieś materiały do poczytania jeśli uznasz za stosowne...hmmm...co jeszcze...no póki co to zadziałaj w jej imieniu...Mam nadzieję że to co napisałam choć troszkę się przyda.
Ściskam mocno
:pocieszacz:
Goszka
 

Postprzez plana » 10 wrz 2007, o 12:45