Związek z narkomanem

Problemy związane z uzależnieniami.

Związek z narkomanem

Postprzez surykatkasury » 12 paź 2013, o 21:50

Witam i proszę o poradę.
Spotykałam się z narkomanem (po leczeniu w monarze a obecnie w ośrodku postrehabilitacyjnym). Spotkaliśmy się przypadkiem, zaiskrzyło i bum. Po paru spotkaniach- mieszkamy w innych miastach- on stwierdził, że to nie ma sensu i musi się teraz skupić na sobie. Boi się, że jeśli wróci do nałogu to wciągnie i mnie. Obawia się także tego, że nie wytrzyma odległości i w pewnym momencie zrezygnuje z pobytu w ośrodku i przeprowadzi się do mojego miasta. Jest między nami spora dysproporcja jeśli chodzi o wykształcenie, relacje rodzinne, systemy wartości. Zależy mi na nim i na tym, żeby poukładał sobie życie. Po opuszczeniu monaru musi uporządkować sobie życie, znaleźć pracę, zacząć funkcjonować w społeczeństwie. Czy on ma rację? Czy powinnam dać mu spokój? Nie mam za dużego doświadczenia jeśli chodzi o narkotyki- raczej jestem ich przeciwniczką, sama próbowałam parę lat temu ale szybko zrezygnowałam. A może powinnam o niego walczyć nawet jeśli on tego nie chce? Bardziej niż na moich uczuciach zależy mi na tym, żeby mu niczego nie zepsuć i żeby sobie wszystko poukładał- ze mną lub beze mnie...
surykatkasury
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12 paź 2013, o 21:23

Re: Związek z narkomanem

Postprzez caterpillar » 12 paź 2013, o 22:50

Bardziej niż na moich uczuciach zależy mi na tym, żeby mu niczego nie zepsuć i żeby sobie wszystko poukładał- ze mną lub beze mnie...


no to sama sobie odpowiedzialas na pytanie ..i tego sie powinnas trzymac.

pozdrawiam.
Avatar użytkownika
caterpillar
 
Posty: 7067
Dołączył(a): 29 maja 2008, o 16:15
Lokalizacja: część świata

Re: Związek z narkomanem

Postprzez surykatkasury » 12 paź 2013, o 23:52