Po co to wszystko?

Problemy związane z depresją.

Po co to wszystko?

Postprzez endrju » 10 lut 2009, o 01:34

Piszę z nadzieją, że po napisaniu tego posta będzie mi choć trochę lżej. Studiuję, niedługo koniec nauki. Mam wrażenie, że niczego nie umiem. Kolega zaczął pracę w zawodzie, który jest odległy od tego czym się na codzień zajmuję (co nie znaczy, że nie lubię tego co robię) - zazdroszczę mu. Chciałbym robić to co on.
Inna rzecz - nie potrafię żyć między ludźmi, boję się ich, nie umiem nawiązywać kontaktów. Jestem sam, nie umiem się przed nikim otworzyć. Tłumię w sobie wszystkie problemy, topię smutki w alkoholu. Nie ufam ani sobie ani innym.
Nie chcę tak dalej żyć, nie wiem jak długo dam radę to wszystko dalej ciągnąć. Coraz częściej myślę, że odejście stąd załatwiłoby moje wszystkie problemy. Imponują mi ludzie, którzy potrafili powiedzieć "STOP" i przerwać swoje życie - to nie są tchórze, to są wzory odwagi. Ja niestety jeszcze do tego nie dojrzałem, ale mam nadzieję, że już niedługo.

Przepraszam, że to wszystko piszę, ale nie wiem co innego mogę zrobić żeby sobie choć na chwilę ulżyć.
endrju
 
Posty: 50
Dołączył(a): 24 maja 2008, o 20:27

Postprzez cvbnm » 10 lut 2009, o 12:01

wzory ODWAGI?????
przeciez oni bardzo BALI sie zycia, wg mnie to tchorzostwo...
ja tez miewalam ochote uwolnic swiat od mojej obecnosci.
nie widzialam w sobie nic wartosciowego, co moglabym dac swiatu. nie czulam prawa aby sie cieszyc zyciem, czulam sie gownem.
odwagi to mi nie przypomina. raczej wlasnie lek przed wejsciem w nurt zycia, zaryzykowaniem soba.
w momencie zblizania sie mysli o smierci coraz bardziej uswiadamialam sobie, ze skoro mam podjac wysilek zadania sobie bolu, to dlaczego by nie zaryzykowac bolu zycia? smierc i tak sama kiedys przyjdzie. dlaczego mam umierac jak tchorz? dlaczego nie moge umrzec walczac o siebie? przynajmniej moja smierc bylaby smiercia wojownika, smiercia odwazna, a nie smiercia tchorza i smiecia.

tak sobie rozmyslalam wtedy...