wła¶ciwie to nie wiem po co to pisze

Problemy związane z depresją.

wła¶ciwie to nie wiem po co to pisze

Postprzez eid » 13 maja 2007, o 23:01

od dawna co¶ ze mn± nie tak... jestem jaki¶ nie normalny... od roku wła¶ciwie...

mam do¶ć wszystkiego... słucham muzyki pogańskiej, satanistycznej, odwróciłem się od ko¶cioła... a teraz tylko problemy... masa problemów, nie radzę sobie z nimi, przerastaj± moje możliwo¶ci. przedewszystkim trzy główne problemy...

szkoła, jestem w technikum (profil nie gra znaczenia), my¶lałem, że to jest moim celem życiowym, niestety okazał się ten kierunek tak trudny, że ledwo zdam t± klasę... straciłem dobr± reputację z gimazjum, ucznia który zawsze miał wysok± ¶redni±, raz ¶wiadectwo z paskiem. zaczęły się wagary, bardzo dużo... problemy z wychowawc± i innymi nauczycielami...

dziewczyny... wła¶ciwie nie mam o czym pisać... została pustka po miło¶ci z wakacji, gdzie ona wolała innego, od tej pory jestem sam. mimo to miałem okazję się umówić z innymi, ale jednak nie mam tej odwagi, a może boję się tego, sam nie wiem. coraz trudniej mi żyć w tej ¶wiadomo¶ci, że jestem sam i będzie mi bardzo ciężko kogo¶ znaleĽć.

przyjaciel / koledzy, także wakacje 06'. miałem przyjaciela... najlepszy, znajomy z podwórka, gimnazjum... wogóle rodzice także dobrze się znaj±, miekszmy 50 metrów od siebie. chodzili¶my razem wszędzie, markety, boisko, ko¶cioł, szkoła... (dalej chodzimy, ta sama klasa technikum). po prostu dawniej znajomi nazywali nas wzorow± przyjaĽni±. niestety poznał 3 lata młodszego i bardziej zwariowanego kolegę, który po prostu jakby go zahipnotywoał... przestał do mnie smsować, chodzić ze mn± grac w piłkę, najprostsze rzeczy razem wychodziły nam trudno, do dzis jestem z nim pokłucony. nigdy więcej przyjaĽni, potem tylko boli...